Søk i denne bloggen

søndag 2. oktober 2011

Svenskefaen er idioter?

Alle svenker er idioter. Det vet alle nordmenn. Vertfall hvis vi baserer oss på at alle svenskevitsene er sanne.



Utover dette må vi vel innrømme at Svenskene er mennesker allerede som oss, men i dette innlegget skal jeg legge frem et par opplevelser som støtter hypotesen om at svensker er in fact: Idioter.

For det første, og dette har jeg visst om lenge, har de vært så "smarte" å kalle "is" for "glass". Dette medfører at svenskene ikke har noe å drikke av, som igjen medfører at svensker drikker kaffe på flaskan. Derav utsagnet "grabbar hitta meg den flaskan med kaffe".

Men i dag opplevde jeg svensker som var et virkelig prakteksempel. Jeg var på harrytur:

Jeg møtte 3 køer på veien mot fergen med 3, 2 og 1 bil(er) foran meg. Logikken tilsa at jeg selvfølgelig skulle velge den køen med 1 bil, da dette ville tilsi at jeg skulle komme fortest frem. Men den gang ei. Foran meg var det en haug svensker, og det var visstnok et helvete å bestille den jævla billetten. Først gikk et bankkort ut av vinduet, men det kom fort tilbake. Etter en god romstering kom kort nummer 2. Først da kom bankterminalen ut av vinduet og de klarte å taste inn en kode. Men selv når de fikk billetene var det visst et helvete å kjøre videre. Det tok vertfall 5 nye minutter før de fikk starta bilen. Sum av summaris hadde jeg valgt den dårligste køen.
Turen videre var fin, og bortsett fra at de klarte å smelle døra si i bilen min var det bare positive opplevelser med dem videre. Når vi skulle av ferga klarte de nemlig å fyre av bilalarmtuta. Så det tuta og blinka som faen. Og det slutter ikke der. De gjorde det ikke 1, ikke 2, men 3 GANGER:D

Basert på disse observasjonene føler jeg kanskje ikke at jeg kan konkludere med at alle svensker er idioter, men vertfall noen av dem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar