Søk i denne bloggen

lørdag 3. september 2011

Introduksjon

Min første tanke når det gjelder ordet "blogg" er en haug med fjortiskjærringer som prøver å forstå verden. Men så tenkte jeg: Hvis de kan spre sin crap på nettet. Hvorfor ikke meg? Kanskje jeg kan dele min visdom med verden, og lede sarte sjeler til opplysning.

Eller kanskje ikke.

I denne bloggen kommer jeg til å legge ut mine tanker knytta til jobben/studiene mine i musikk, og litt matematikk, men også ting i hverdagen som irriterer meg, eller kanskje til og med engasjerer meg.

Det kan også være jeg etterhvert kommer til å poste utdrag fra masteroppgaven min, for å se om jeg får noe respons på denne, og tanker. Målet mitt er å linke musikk og matematikkk på et såpass enkelt plan at "vanlige folk" kan forstå det, og da er det jo greit å ha noen offere å teste det på.

Hvor aktiv jeg kommer til å være her aner jeg ikke ennå, men det vil tiden vise. Jeg kommer som mal til å kjøre et "når jeg gidder/har noe å dele" politikk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar